Objednávky
Tovar, ktorý máme skladom, obvykle odosielame tak, aby ste ho mali doma už nasledujúci deň.
Ak sa náhodou stane, že tovar nie je skladom, rýchlo vás kontaktujeme a nájdeme spoločné riešenie.
O každej zmene stavu vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom.
Nižšie nájdete prehľad jednotlivých stavov, aby ste vždy vedeli, čo sa s vašou objednávkou práve deje:
PŘIJATÁ - Vašu objednávku sme zaevidovali a začíname ju pripravovať. Potvrdzuje, že sme objednávku obdržali a počítame s jej vybavením.
VYŘÍZENÁ - Vašu objednávku sme pripravili, zabalili a odovzdali kuriérovi, ktorý ju od nás poobede vyzdvihol. Tovar je už pravdepodobne na ceste k vám!
ČEKÁME NA PLATBU - Vašu objednávku odošleme hneď, ako sa platba spáruje s objednávkou. Prevod medzi bankami môže trvať až 48 hodín, ale do dvoch dní by sme mali balíček odoslať.
NACHYSTÁNO NA PRODEJNĚ - Váš tovar je pripravený na vyzdvihnutie. Navštíviť nás môžete na predajni v Brne na adrese Heršpická 814/5a alebo v Sviadnove na Ostravskej 494. Všetko je pripravené a čaká len na vás!
NEMÁME SKLADEM - Tovar, ktorý ste si objednali, momentálne nemáme skladom a bohužiaľ ho nemôžeme objednať. Čoskoro sa vám ozveme a spoločne vyberieme inú variantu, farbu alebo model. Vždy nájdeme riešenie!
OBJEDNÁNO - Vašu objednávku sme zaevidovali, ale posledný kus bol bohužiaľ predaný tesne pred vami. Dobrá správa je, že sme tovar objednali a do 14 dní bude u vás.
STORNO - Ak sme sa dohodli na storne, týmto ho potvrdzujeme. Je nám ľúto, že to tentokrát nevyšlo, ale snáď nabudúce!
Ak e-mail od nás nedorazí, pozrite sa do priečinka so spamom. Ak ani tam nič nenájdete, mohlo dôjsť k chybe – napríklad preklep v e-maile. Neváhajte nás kontaktovať, radi to s vami vyriešime.